Dar de baixa SMS premium


Para darse de baixa dun servizo de SMS Premium temos que enviar unha mensaxe, coa palabra BAJA ao número do que proceden as mensaxes.

Para solicitar a devolución dos importes facturados indebidamente por este servizo, ao que non se deu de alta conscientemente polo usuario, temos que presentar unha reclamación.




 Para presentar unha reclamación ante a Oficina de Atención ao Usuario de Telecomunicacións o usuario ten que reclamar primeiro ao seu operador de telefonía móvil por vía telefónica, a través de internet, por correo postal, ou nas súas oficinas comerciais. 
Unha vez presentada a reclamación na operadora, ésta estará obligada a facilitarnos  un número de referencia que permitirá verificar o día da solicitude de baixa e ter constancia da mesma.

Pode facerse seguindo os pasos que atoparemos na seguinte ligazón:

Reclamacións na Oficina de Atención ao Usuario de Telecomunicacións



Guía facua servizos telecomunicacións



Cómo desactivar SMS Premium:

Movistar

Orange

R

Vodafone

Yoigo


Comentarios

Publicacións populares deste blog

Buscadores e procura de información

Formación Rede CeMIT

erro 0x80100013 DNIe