Sinatura electrónica
DNIe
Para que o DNI electrónico sexa correctamente recoñecido polo ordenador e navegadores debemos instalar o software e módulos necesarios.
Android
instalación en Linux
software para windows
instalación de software en navegadores Mozilla
cómo instalar certificados
servizo de verificación de documentos asinados da Xunta de Galicia
exemplos: DOG - CODIX
Comprobar a validez dunha sinatura dixital - VALIDe
Comprobación da autenticidade e integridade dos documentos autenticados mediante CSV
Facenda Rexistro Mercantil Central SEPE Ministerio Educación, Cultura e Deporte MECD
Fomento MSSI INE Catastro
Certificado electrónico
Documento informático emitido e asinado por unha entidade de servizos de certificación que identifica a unha persoa física ou xurídica, cunha clave para poder realizar procesos de firma e/ou cifrado. Así se confirma a súa autenticación dixital na rede podendo acceder aos servizos habilitados de maneira telemática polas administracións.
Cada certificado identifícase por un número de serie único e ten un período de validez indicado no propio certificado.
O certificado electrónico permítenos:
.- Autenticar a identidade do usuario de forma electrónica ante terceiros.
.- Asinar electrónicamente de forma que se garanta a integridade dos datos transmitidos e a súa procedencia. A firma está asociada matemáticamente tanto ao documento como ao asinante, o que evita a manipulación.
.- Cifrar datos para que só o destinatario do documento poida acceder ao seu contido.
Segundo a normativa, existen 2 tipos de certificados:
.- Certificado electrónico: documento asinado electrónicamente por un prestador de servizos de certificación que vincula uns datos de verificación de firma a un asinante e confirma a súa identidade.
.- Certificado recoñecido: é un certificado electrónico que cumpre cos requisitos recolleitos na Lei de Firma Electrónica 59/2003 tanto en canto ao seu contido, como en certas condicións que debe cumprir o prestador de servizos de certificación
Tamén se pode falar de:
.- Certificado de persoa física: identifica a unha persoa individual.
.- Certificado de persoa xurídica: identifica a unha entidade de carácter xurídico, como unha empresa.
.- Certificado de entidade sen personalidade xurídica: é o que identifica a unha entidade sen personalidade xurídica, como unha comunidade de veciños.
E atendendo ao soporte do certificado fálase de:
.- Certificado software: aquel que consiste nun ficheiro software e non ten soporte físico algún.
.- Certificado de tarxeta: é aquel que se atopa aloxado nunha tarxeta.
AENOR establece os requisitos mínimos da sinatura electrónic
4 tipos de certificado electrónico cómo obter certificado dixital
Obter Certificado - FNMT pasos a seguir
obter certificado dixital en Android cómo instalar en Android instalar certificado en Android
centros de acreditación oficinas de acreditación de identidade
cómo activar os certificados do DNI electrónico
cómo utilizar o DNIe ¿onde usar o certificado? Facenda
guía rápida de uso pasos para establecer contrasinal
uso dos certificados con correo electrónico
protexer mensaxes con sinatura dixital - Outlook
prestadores que emiten certificados dixitais
renovación de certificados
verificar que funciona
Para comprobar que se ven os certificados no navegador:
Internet Explorer: Ferramentas-opcións-contido-certificados.
Se LibreOffice non ten ben establecida a confianza dos certificados raíz entón non amosará os certificados.
Para solucionarlo temos que ir ás preferencias de Firefox (ou Thunderbird se usamos o seu almacén) e dentro de "Avanzado -> Certificados" | "Ver certificados" | "Autoridades" seleccionar o certificado raíz que corresponda e establecer a súa confianza mediante "Editar confianza ...".
Sinatura Dixital
¿en qué se diferencian a sinatura electrónica, sinatura dixital e sinatura dixitalizada?
Sinatura Dixital Aprende a usar a túa sinatura electrónica paso a paso
Sinatura Electrónica - FNMT
Sinatura Electrónica Preguntas Frecuentes exemplo
Sinatura Electrónica e validación de documentos con LibreOffice
Asinar con AutoFirma
Asinar documentos - eCoFirma cómo asinar documentos con eCoFirma - Vídeo
Asina documentos dende o teu móbil
Asinar documentos PDF con sinatura dixital
VALIDe asinar, visualizar firma e validar firma e certificado
Asinar dende VALIDe paso a paso sinatura e validación - Vídeo
Asinar documentos dende Gmail
Asinar dixitalmente un documento de Office
Cl@ve - ¿qué é? Cl@ve - oficinas de rexistro
XolidoSign - Manual - Guía
Guía de elaboración e firma electrónica de documentos PDF
Validación de sinaturas dixitais en documentos Pdf
Manual de configuración para a validación da firma - BOE.es
Guía sobre o uso
¿por qué un documento asinado electrónicamente é inalterable?
Sede Electrónica
Sinatura e Facturación Electrónica
sinatura electrónica e validación de documentos en LibreOffice
Sinatura electrónica de documentos PDF
Tutorial sinatura electrónica para Internet Explorer
Usos avanzados da sinatura electrónica
eIDAS - novos tempos para a sinatura electrónica en Europa
10 preguntas frecuentes
sinatura dixital para bancos
Trámites
Expedientes xudiciais
Ministerio de Educación, Cultura e Deporte
Rexistro da propiedade
vida laboral
calcula a pensión de xubilación
os empregados públicos poderán usar certificado con pseudónimo
APPs
DiCoTAE - diccionario de conceptos
Xodo - edita, engade, elimina páxinas en documentos PDF
FAQ
sinatura electrónica
configuración de firma electrónica en google chrome
o contido basado en complementos non funciona en chrome
AEAT (Axencia Tributaria)
cl@ve PIN é un sistema de firma electrónica co que se poden presentar por internet varios documentos de carácter administrativo e fiscal (declaracións informativas, autoliquidacións online, consultas rápidas do borrador e datos fiscais...) sen necesidade de certificado electrónico.
Para a súa tramitación é necesario realizar un rexistro no sistema para a posterior obtención do código. Este sistema non esixe recordar un contrasinal, senón que se usa un PIN novo cada día en que se vaian facer xestións por vía telemática coa AEAT.
o Servizo RenØ é un programa que axuda a obter o número de referencia do borrador da Declaración da Renda e dos datos fiscais a través de Internet. O seu funcionamento é moi similar ao do PIN 24 H.
O primeiro paso é acceder ao servizo RenØ a través da web da Axencia Tributaria e unha vez dentro o programa solicitaranos a seguinte información acerca do contribuínte: NIF, nome e apelidos, importe da casa 620 da Declaración da Renda anterior e o número do teléfono móbil.
Posteriormente recibiremos un SMS no teléfono móbil que achegamos co número de referencia, o cal deberemos de introducir o devandito número de referencia e así dispoñeremos do noso borrador da Declaración da Renda ou aos datos fiscais.
O primeiro paso é acceder ao servizo RenØ a través da web da Axencia Tributaria e unha vez dentro o programa solicitaranos a seguinte información acerca do contribuínte: NIF, nome e apelidos, importe da casa 620 da Declaración da Renda anterior e o número do teléfono móbil.
Posteriormente recibiremos un SMS no teléfono móbil que achegamos co número de referencia, o cal deberemos de introducir o devandito número de referencia e así dispoñeremos do noso borrador da Declaración da Renda ou aos datos fiscais.
Facturación electrónica
Facturación electrónica
Vídeos
Autofirma e ceres firmar PDF con Autofirma
Comentarios
Publicar un comentario