buscar emprego en LinkedIn
as redes sociais profesionais están dirixidas a profesionais e empresas, creando vínculos profesionais e axudando a atopar traballo.
Tamén favorecen a relación e interacción de persoas no ámbito profesional e é un lugar de encontro para profesionais.
A conta LinkedIn Premium é a conta LinkedIn de pago. Contén unha serie de servizos extra non dispoñible na conta básica gratuita. Tense a posibilidade de probar estos servizos extra durante 30 días de balde.
crea currículo a través de LinkedIn Tutorial
Contacto
A conta LinkedIn Premium é a conta LinkedIn de pago. Contén unha serie de servizos extra non dispoñible na conta básica gratuita. Tense a posibilidade de probar estos servizos extra durante 30 días de balde.
crea currículo a través de LinkedIn Tutorial
Contacto
estratexia e planificación:
.- optimizar as ferramentas de búsqueda de emprego (tamén o perfil, o currículo, a carta de presentación, blog, o portfolio, redes sociais,
.- coñecer o maior número de ofertas de emprego que encaixen co noso obxectivo.
.- ampliar a nosa rede de contactos (mellor a calidade que a cantidade)
¿cómo crear un perfil atractivo? 6 claves claves para ter un perfil perfecto consellos
15 trucos 12 trucos 10 trucos os mellores trucos decálogo de trucos trucos
6 trucos os mellores trucos - TICbeat
xestionar as actualizacións de notificacións funcións que temos que coñecer
elementos multimedia que se poden inserir
¿cómo aumentar as visitas?
cómo LinkedIn pode catapultar a túa carreira
En LinkedIn o Extracto é o párrafo explicativo da nosa carreira profesional, do que somos, do que podemos aportar á empresa, fitos profesionais. Defemos facer fincapé nos nosos logros xa que será o primeiro no que se fixará calquer persoa que entre no noso perfil profesional
.
O extracto é a nosa carta de presentación.
Por exemplo: Técnico informático con ampla experiencia. 20 anos traballando para a principal empresa informática a nivel nacional.
cómo redactar a primeira liña cómo redactar o extracto 5 modelos de extracto
Aptitudes
as 10 aptitudes máis demandadas cómo facer que as aptitudes sumen puntos
engadir ou eliminar aptitudes máis visitas ¿Cales son as habilidades máis demandadas?
cómo xestionar o apartado "Habilidades" Aptitudes e Actitudes a resaltar
trucos para facer bo uso das validacións e aptitudes
Contactos
Acceder aos datos da túa contacontactos crear e cargar un arquivo de contactos cómo importar ou exportar contactos
importar e invitar contactos
exportar contactos A miña rede \ Contactos \ Exportar contactos
LION LinkedIn Open Networker: ¿qué é? ¿por qué eu non son?
(Axudan a atopar e ser atopados) Aceptan calquer invitación, amosan os seus contactos e fan de intermediarios entre os membros da súa rede. os mellores
Keywords
Para engadir ou eliminar etiquetas facémolo dende "Xestionar", na opción de filtrado "Etiquetas"
¿cómo facer búsquedas? consellos para elixir as mellores palabras
keywords en marketing estas teñen que estar 7 palabras clave #emprego #RRHH
palabras clave e titular ¿por qué se deben incluir?
Atopar e incluirse nun grupo
LinkedIn está obrigando a usar Hashtags para poder publicar actualizacións
Portfolio
Subir un portfolio a Linkedin axudaranos a destacar visualmente sobre o resto de candidatos a unha oferta de emprego, mellorando o perfil con imaxes ou fotografías, amosando cómo somos nun vídeo e compartindo ligazóns aos nosos artigos dos blogs personais ou doutras páxinas.
pulsamos no botón “Editar” na esquina superior dereita nos apartados do currículo: Extracto, Experiencia , Educación.
Poderemos adxuntar documentos, fotografías, presentacións e vídeos que completen o currículo profesional deixando así constancia da nosa experiencia en cada unha das empresas nas que traballamos, sendo posible tamén subir prácticas ou proxectos realizados durante os nosos estudios.
cómo incluir o portfolio de Behance exemplos
LinkedIn SlideShare cómo compartir diapositivas
publicar vídeos
Cómo destacar e ter visibilidade
creando nós un grupo profesional, compartindo contidos en grupos, escribindo en Pulse (o blog de LinkedIn), comentando as actualizacións das empresas, participando nos grupos de maneira activa e aportando valor, no feed das actualizacións da nosa rede de contactos, publicando contidos de calidade.
Deste xeito tamén conseguiremos posicionamento como persoas expertas, maior empreabilidade, reputación como profesionais e acercarémonos a contactos relevantes.
Pulse é unha aplicación que nos permite seguir canles de noticias e anuncios acordes co noso perfil profesional. Con ela poderemos explorar fácilmente contido profesional do noso interese e compartir as nosas experiencias profesionais.
LinkedIn Pulse qué é, ventaxas e cómo sacarlle proveito cómo publicar o teu propio post
a ferramenta para conseguir marca persoal guía rápida
cómo potenciar a miña marca persoal 5 consellos foto de perfil
10 consellos para mellorar a túa marca persoal 8 claves as claves
5 trucos para mellorar a visibilidade 5 consellos 7 formas
Grupos
directorio de grupos atopar e unirse a grupos
Son espacios comúns de varios usuarios de LinkedIn para compartir debates, información, comentarios, promocións de productos e anuncios de emprego. Para formar parte dun grupo o propietario ten que previamente aceptar a invitación e/ou administrador ou unirse aos que permitan facelo, menos nos grupos abertos, aos que podemos unirnos sen necesidade de pedir permisos ao seu propietario/administrador
grupos estándar e grupos "non publicados" ( grupos privados que non se atopan nas búsquedas de LinkedIn)
Se queremos ser visibles deberemos participar.
Buscaremos grupos relacionados co noso perfil e os relacionados coa nosa profesión, os relacionados con sectores concretos e os destinados a ofertas de emprego.
funcións da persoa propietaria e administradora do grupo FAQ
recomendacións para compartir ligazóns en grupos
SSI Social Selling Index
medida que clasifica o uso que fai unha persoa ou empresa de LinkedIn como ferramenta de ventas nas redes sociais. Este indicador pode axudarnos a saber que tal o estamos a facer en LinkedIn.
Para calcular a clasificación SSI utilízase unha variedade de datos asociados á nosa conta, incluíndo datos sobre a nosa marca persoal, información do perfil de LinkedIn como publicacións compartidas, número de seguidores resultantes das publicacións, datos sobre contactos, índice de aceptación das solicitudes de contactos, datos sobre a participación en LinkedIn, como compartir, recomendacións, comentarios, mensaxes enviadas e porcentaxe de resposta, participación en grupos, datos sobre o uso de LinkedIn para atopar posibles contactos ou clientes, días activo.
O panel de control SSI amosa a clasificación no noso sector e na nosa rede.
A clasificación SSI sólo a poderemos ver nós, sendo posible compartila.
¿qué é e por qué é tan importante? conoce e mellora ¿qué é?
aprende a evaluar a túa presencia ¿qué é?
10 empresas de headhunters ás que seguir
Emprego
Buscar emprego emprego LinkedIn Job Seach10 cambios que debes coñecer non ter perfil pode facerche perder oportunidades profesionais
¿cómo crear un perfil atractivo?
¿qué é e cómo funciona? lapela de emprego lapelas empresas e emprego
cómo buscar traballo
recibir alertar por correo electrónico acceder ás túas alertas de emprego creación de alerta
configuración de avisos de emprego na APP Open Candidates
Job Search - PREMIUM
LinkedIn Ads - Publicitar
é un servizo de pago que nos permite crear as nosas propias campañas de publicidade e patrocinar contidos en páxinas destacadas de LinkedIn.
Permite orientar anuncios a determinado público, sectores mediante potentes filtros de separación para empresas.
Permite orientar anuncios a determinado público, sectores mediante potentes filtros de separación para empresas.
tipos de anuncios e consellos marketing orientado a público obxectivo
opcións de segmentación
Erros
perfil desactualizado, foto inadecuada, Mentir, falar en terceira persoa, quitar valor aos nosos logros profesionais ou exaxerar logros, describirnos con palabras que non nos definen nin non nos distinguen, incluir información irrelevante, non empregar palabras clave, non solicitar recomendacións nin validacións e tamén non recomendar nin validar aos demáis, non personalizar as recomendacións, pedir validacións e recomendacións a persoas descoñecidas, non filtrar invitacións, utilizar LinkedIn para temas persoais, non interactuar nin compartir contidos e compartir contidos sen valor (tamén é un erro publicar demasiado contido), basar os contidos só en nós mesmos, non facer networking, non relacionarse cos contactos ou non ter actividade nos grupos, non ter en conta as mensaxes recibidas, mandar spam aos contactos, utilizar descalificativos nos debates.
Privacidade
verificación en 2 pasos
así afectan á túa privacidade as novas condicións de uso
¿sabes cómo protexer a túa privacidade?
xestiona a túa configuración de conta e privacidade recomendacións de seguridade
visibilidade do perfil público o que pode ver a xente no teu perfil
cómo protexer a túa conta
"configuración e privacidade" \ "Privacidade" ==> "Investigación socioeconómica e do lugar de traballo"
"visibilidade do perfil fóra de LinkedIn"
"Anuncios" \ "Datos de terceiros" "Accións relacionadas coa publicidade"
(Se non desexamos que LinkedIn comparta con terceiros información do noso perfil para fins de investigacións académicas e políticas teremos que desactivalo nós )
En "Notificacións" podemos activar ou desactivar as diversas notificacións que desexemos recibir
Adapta a túa privacidade á túa situación profesional Guías de axuda
consellos para ter unha conta máis segura
Perigos
isto é o que asinas (e non lees) cando te das de alta en LinkedIn
perigo en LinkedIn publicacións falsas de emprego ciberdelincuentes
os espías están mirando estafadores que ofrecen traballo para roubar datos
48 millóns de perfiles Hacked fallo en LinkedIn permitiu que rouben a túa información privada
trampolín dos ciberdelincuentes
Comentarios
Publicar un comentario