buscar emprego en LinkedIn

as redes sociais profesionais están dirixidas a profesionais e empresas, creando vínculos profesionais e axudando a atopar traballo.
Tamén favorecen a relación e interacción de persoas no ámbito profesional e é un lugar de encontro para profesionais.

A conta LinkedIn Premium é a conta LinkedIn de pago. Contén unha serie de servizos extra non dispoñible na conta básica gratuita. Tense a posibilidade de probar estos servizos extra durante 30 días de balde.

crea currículo a través de LinkedIn                                                                                Tutorial

Contacto      
estratexia e planificación:

.- optimizar as ferramentas de búsqueda de emprego (tamén o perfil, o currículo, a carta de presentación, blog, o portfolio, redes sociais,

.- coñecer o maior número de ofertas de emprego que encaixen co noso obxectivo.

.- ampliar a nosa rede de contactos (mellor a calidade que a cantidade)

¿cómo crear un perfil atractivo?        6 claves       claves para ter un perfil perfecto               consellos

15 trucos      12 trucos    10 trucos     os mellores trucos                decálogo de trucos              trucos

6 trucos                 os mellores trucos - TICbeat

xestionar as actualizacións de notificacións      funcións que temos que coñecer

elementos multimedia que se poden inserir

¿cómo aumentar as visitas?

cómo LinkedIn pode catapultar a túa carreira


En LinkedIn o Extracto é o párrafo explicativo da nosa carreira profesional, do que somos, do que podemos aportar á empresa, fitos profesionais. Defemos facer fincapé nos nosos logros xa que será o primeiro no que se fixará calquer persoa que entre no noso perfil profesional
.
O extracto é a nosa carta de presentación.

Por exemplo Técnico informático con ampla experiencia. 20 anos traballando para a principal empresa informática a nivel nacional.

cómo redactar a primeira liña       cómo redactar o extracto        5 modelos de extracto

10 consellos                   
Aptitudes

as 10 aptitudes máis demandadas              cómo facer que as aptitudes sumen puntos

engadir ou eliminar aptitudes       máis visitas                ¿Cales son as habilidades máis demandadas?

cómo xestionar o apartado "Habilidades"                                     Aptitudes e Actitudes a resaltar

trucos para facer bo uso das validacións e aptitudes



Contactos
Acceder aos datos da túa conta

contactos          crear e cargar un arquivo de contactos           cómo importar ou exportar contactos

importar e invitar contactos

exportar contactos        A miña rede \ Contactos \ Exportar contactos

LION LinkedIn Open Networker:  ¿qué é?        ¿por qué eu non son?        

(Axudan a atopar e ser atopados)   Aceptan calquer invitación, amosan os seus contactos e fan de intermediarios entre os membros da súa rede.               os mellores        


recomendacións                   enviar mensaxes a contactos


Keywords

as etiquetas son simples palabras clave creadas para organizar e filtrar de forma sencilla os contactos en Linkedin

Para engadir ou eliminar etiquetas facémolo dende "Xestionar", na opción de filtrado "Etiquetas"

¿cómo facer búsquedas?                    consellos para elixir as mellores palabras

keywords en marketing      estas teñen que estar         7 palabras clave              #emprego     #RRHH

palabras clave e titular                       ¿por qué se deben incluir?


Atopar e incluirse nun grupo

LinkedIn está obrigando a usar Hashtags para poder publicar actualizacións




Portfolio

Subir un portfolio a Linkedin axudaranos a destacar visualmente sobre o resto de candidatos a unha oferta de emprego, mellorando o perfil con imaxes ou fotografías, amosando cómo somos nun vídeo e compartindo ligazóns aos nosos artigos dos blogs personais ou doutras páxinas.

pulsamos no botón “Editar” na esquina superior dereita nos apartados do currículo: Extracto, Experiencia , Educación.

Poderemos adxuntar documentos, fotografías, presentacións e vídeos que completen o currículo profesional deixando así constancia da nosa experiencia en cada unha das empresas nas que traballamos, sendo posible tamén subir prácticas ou  proxectos realizados durante os nosos estudios.


cómo incluir o portfolio de Behance                                                        exemplos   

LinkedIn SlideShare                       cómo compartir diapositivas

publicar vídeos



Cómo destacar e ter visibilidade

creando nós  un grupo profesional, compartindo contidos en grupos, escribindo en Pulse (o blog de LinkedIn), comentando as actualizacións das empresas, participando nos grupos de maneira activa e aportando valor, no feed das actualizacións da nosa rede de contactos, publicando contidos de calidade.

Deste xeito tamén conseguiremos posicionamento como persoas expertas, maior empreabilidade, reputación como profesionais e acercarémonos a contactos relevantes.

Pulse é unha aplicación que nos permite seguir canles de noticias e anuncios acordes co noso perfil profesional. Con ela poderemos explorar fácilmente contido profesional do noso interese e compartir  as nosas experiencias profesionais.

LinkedIn Pulse               qué é, ventaxas e cómo sacarlle proveito    cómo publicar o teu propio post

a ferramenta para conseguir marca persoal              guía rápida

cómo potenciar a miña marca persoal                       5 consellos                                  foto de perfil

10 consellos para mellorar a túa marca persoal        8 claves            as claves

5 trucos para mellorar a visibilidade           5 consellos           7 formas                     


Grupos
directorio de grupos                                                                                atopar e unirse a grupos

Son espacios comúns de varios usuarios de LinkedIn para compartir debates, información, comentarios, promocións de productos e anuncios de emprego. Para formar parte dun grupo o propietario ten que previamente aceptar a invitación e/ou  administrador ou unirse aos que permitan facelo, menos  nos grupos abertos, aos que podemos unirnos sen necesidade de pedir permisos ao seu propietario/administrador

grupos estándar  e grupos "non publicados" ( grupos privados que non se atopan nas búsquedas de LinkedIn)

Se queremos ser visibles deberemos participar.
Buscaremos grupos relacionados co noso perfil e os relacionados coa nosa profesión, os relacionados con sectores concretos e os destinados a ofertas de emprego.


funcións da persoa propietaria e administradora do grupo                                                FAQ

recomendacións para compartir ligazóns en grupos



SSI        Social Selling Index

medida que clasifica o uso que fai unha persoa ou empresa de LinkedIn como ferramenta de ventas nas redes sociais. Este indicador pode axudarnos a saber que tal o estamos a facer en LinkedIn.
Para calcular a clasificación SSI utilízase unha variedade de datos asociados á nosa conta, incluíndo datos sobre a nosa marca persoal, información do perfil de LinkedIn como publicacións compartidas, número de seguidores resultantes das publicacións, datos sobre contactos, índice de aceptación das solicitudes de contactos, datos sobre a participación en LinkedIn, como compartir, recomendacións, comentarios, mensaxes enviadas e porcentaxe de resposta, participación en grupos, datos sobre o uso de LinkedIn para atopar posibles contactos ou clientes, días activo.

O panel de control SSI amosa a clasificación no noso sector e na nosa rede.

A clasificación SSI sólo a poderemos ver nós, sendo posible compartila.

¿qué é e por qué é tan importante?         conoce e mellora      ¿qué é?

aprende a evaluar a túa presencia         ¿qué é?

10 empresas de headhunters ás que seguir


Emprego
Buscar emprego                                                                 emprego                   LinkedIn Job Seach

10 cambios que debes coñecer            non ter perfil pode facerche perder oportunidades profesionais

¿cómo crear un perfil atractivo?

¿qué é e cómo funciona?          lapela de emprego            lapelas empresas e emprego
         
cómo buscar traballo

recibir alertar por correo electrónico    acceder ás túas alertas de emprego       creación de alerta

configuración de avisos de emprego na APP                                        Open Candidates

Job Search - PREMIUM


LinkedIn Ads - Publicitar

 é un servizo de pago que nos permite crear as nosas propias campañas de publicidade e patrocinar contidos en páxinas destacadas de LinkedIn.
Permite orientar anuncios a determinado público, sectores mediante potentes filtros de separación para empresas.

resumen            mellores prácticas           boas prácticas              xestionar a publicación

tipos de anuncios e consellos                   marketing orientado a público obxectivo

opcións de segmentación



Erros
perfil desactualizado, foto inadecuada, Mentir, falar en terceira persoa, quitar valor aos nosos logros profesionais ou exaxerar logros, describirnos con palabras que non nos definen nin non nos distinguen, incluir información irrelevante, non empregar palabras clave, non solicitar recomendacións nin validacións e tamén non recomendar nin validar aos demáis, non personalizar as recomendacións, pedir validacións e recomendacións a persoas descoñecidas, non filtrar invitacións, utilizar LinkedIn para temas persoais, non interactuar nin compartir contidos e compartir contidos sen valor (tamén é un erro publicar demasiado contido), basar os contidos só en nós mesmos, non facer networking, non relacionarse cos contactos ou non ter actividade nos grupos, non ter en conta as mensaxes recibidas, mandar spam aos contactos, utilizar descalificativos nos debates. 


Privacidade

verificación en 2 pasos

así afectan á túa privacidade as novas condicións de uso

¿sabes cómo protexer a túa privacidade?

xestiona a túa configuración de conta e privacidade                      recomendacións de seguridade

visibilidade do perfil público                        o que pode ver a xente no teu perfil

cómo protexer a túa conta

"configuración e privacidade" \ "Privacidade" ==>   "Investigación socioeconómica e do lugar de traballo"

"visibilidade do perfil fóra de LinkedIn"

"Anuncios" \ "Datos de terceiros"                 "Accións relacionadas coa publicidade"

(Se non desexamos que LinkedIn comparta con terceiros información do noso perfil para fins de investigacións académicas e políticas teremos que desactivalo nós )

En "Notificacións" podemos activar ou desactivar as diversas notificacións que desexemos recibir

Adapta a túa privacidade á túa situación profesional                                        Guías de axuda

consellos para ter unha conta máis segura




Perigos

isto é o que asinas (e non lees) cando te das de alta en LinkedIn

perigo en LinkedIn            publicacións falsas de emprego              ciberdelincuentes

os espías están mirando         estafadores que ofrecen traballo para roubar datos

48 millóns de perfiles    Hacked     fallo en LinkedIn permitiu que rouben a túa información privada

trampolín dos ciberdelincuentes






   

Comentarios

Publicacións populares deste blog

Buscadores e procura de información

Formación Rede CeMIT

erro 0x80100013 DNIe